Συχνές Ερωτήσεις

1. Ενεργοποίηση Γραμμής

  • Πόσος χρόνος χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία τηλεφωνίας ή Internet
    - Η ενεργοποίηση της γραμμής γίνεται σε 24-48 ώρες από την αίτηση.

  • Πόσο χρονικό διάστημα θα μείνω χωρίς τηλέφωνο
    - Η ενεργοποίηση είναι άμεση και δεν υπάρχει χρονικό κενό

  • Πόσο χρονικό διάστημα θα μείνω χωρίς Internet
    - Η ενεργοποίηση είναι άμεση και δεν υπάρχει χρονικό κενό


2. Εγκατάσταση
  • Πρέπει να έχω γνώσεις για την εγκατάσταση;
    - Η εγκατάσταση της νέας γραμμής αναλαμβάνεται από το τεχνικό τμήμα της CosmoTalk και ο πελάτης δεν χρειάζεται να επέμβει σε αυτή.

3. Εξοπλισμός
  • Πρέπει να αγοράσω εξοπλισμό;
    - Όχι, ο εξοπλισμός που παρέχεται από την CosmoTalk.

  • Τι γίνεται ο εξοπλισμός σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης μου;
    - Ο εξοπλισμός που παρέχεται από την CosmoTalk είναι με χρησιδανεισμό και πρέπει να επιστραφεί.

4. Τηλεφωνικός Αριθμός
  • Μπορώ να κρατήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό;
    - Ναι, μπορεί να γίνει φορητότητα του τηλεφωνικού αριθμού σας στο δίκτυο της CosmoTalk

  • Μπορώ να αποκτήσω νέο τηλεφωνικό αριθμό;
    - Ναι, μπορείτε να αποκτήσετε νέο αριθμό από το αριθμοδοτικό φάσμα της CosmoTalk.

5. Ταχύτητα σύνδεσης
  • Ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα σύνδεσης που μπορώ να αποκτήσω;
    - Η μέγιστη ταχύτητα σύνδεσης για οικιακούς πελάτες φτάνει μέχρι τα 100Mbps ενώ για εταιρικούς πελάτες η ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι 1.000Mbps.

6. Τρόποι πληρωμής
  • Πως μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;
    - Η πληρωμή του λογαριασμού γίνεται στα εξουσιοδοτημένα καταστήματα CosmoTalk, στις Τράπεζες Πειραιώς, Eurobank και Εθνική και στο www.livepay.gr. Για τις πληρωμές απαραίτητος είναι ο αριθμός συνδρομητή.

  • Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα;
    - Ναι, σε ένα κατάστημα CosmoTalk ή στο www.livepay.gr

7. Τεχνικά Θέματα
  • Εαν χρειαστώ τεχνική βοήθεια που μπορώ να απευθυνθώ;
    - Για τεχνικά θέματα μπορείτε να καλέσετε στο 2461 900 900.